Ben ne yaptıysam çare bulamıyorum sakız çiğnemek bi tık rahatlatıyor gibi midem ağzımda geziyorum sürekli yemek boruma kadar yanma hissi oluşuyor , 27+0 bende yeni yeni başladı mide yanmaları ama çok fenaymış gerçekten , bende soluma asla yatamıyorum bebek sola yatınca hareketlenir diyorlar benim bebe sağ tarafa yattığım da hareketleniyor niyeyse 🤷🏻♀️