akkrn Mens dönemime 5 gün var şimdi test yaptım ama yani varla yok arası çizgi. Var mı yok mu çözemedim sizce??
Aytnnn Ola bilir, 1 hafta sonra yeniden test yapin, bende adet dönemine 1 hafta kala yapmişdım öyleydi
myangelson akkrn testi hemen mi çektin ? var gibi sanki istersen kan ver veya adet gününü bekle tekrar test yap.
Rumusugur https://mutluresim.com/image/nEltuX%0Ahttps://mutluresim.com/image/nElSYm%0Ahttps://mutluresim.com/image/nE6nXx Reglime 3 gün var yaptım çizgi Dalan görebiliyormusunuz
myangelson Rumusugur yok negatif duruyor ama bu testler erken gebelik değilse gecikme olduğunda doğruyu gösteriyor genelde
akkrn myangelson bi 5 dk somra filan çektim. Adet günümü bekleyip tekrar test yapayım olmadı. Ama tabi ilk idrarla yapmak lazım asıl diyorlar
akkrn Gerçekten mi diyorsunuzz ya bilemedim 🙊🙊 bugğn leke gibi bir şey geldi ondan şüphelendim aslında adetime 5 gün var
myangelson akkrn evet o zaman çizgi gözüküyor ilk idrar değilse evet ilk idrarla çok daha belirgin çıkabilir 😊
Cylnglsn akkrn benim 5 gün vardı erken gebelik testi bu şekilde silikti ogün kan verdim beta 159 çıkmıştı
Ecexxxxxx akkrn ay biliyo musun aynıyızzz benimde 5 günüm var reglime bugün adet olacak gibi sağ kasığımda ağrı geldi gitti vs bir yandan erken mi regl olacam diyorum bir yandan acaba diyorum ama ben test yapmadım beklemedeyim 🤭 ama sendeki 2. Çizgi bariz tekrar yap yine çıkarsa kan ver netleştir 💘