ravzae Muhtemelen vücut karşılamıyor. Akşam yemeğinden sonra bir şey yemesemde benim sabahları 95 altında çıkmıyordu Endokrin doktorunun dediğine göre bebek büyüdükçe yeterli gelmiyor salgılanan o yüzden yüksek çıkar demişti gerçekten de öyle oldu ilk başlarda açlık değerim fena değildi ama hafta ilerledikçe yetersiz kaldı