edaozkyyy ayyy evet o da var 🥲 Ama belki de hiç olmazsın belki zaten hamilesindir 😍 Değilsen de regl biter bitmez baslarsjn aşkım testlere 😍 Ben hissediyorum senin yakın zamanda olacak 😍
Bizde bir sıkıntı oldu :( Askim eşimin bir iş sorunu var. Eşim isim belli olana kadar dusunmesek mi dedi akşam :( Çok üzüldüm. Ama o da haklı. Belki bu 10 gün içinde netleşene kadar düşünmeyiz biz. 10 gün içinde belli olacak iş durumu. Acaba yapsam mı yine de ovulasyon testini bilemedim yaaa