A_svgn Selam kızlar 29. Haftaya giriş yaptım bugün kan tahlili istendi sonuçlarımda demir 302 çıktı bana fazla geldi ilaçlardan kaynaklı olabilir mi ve bebeğe bir zararı bulunur mu acaba bilgisi olan var mı