Egemoms1303 Valla içindeyken kıymetini bil diyorlardı , içimden çokta kâle almiyordum açıkçası ne kadar zor olabilir ki diye 🤭 Sonraa oğlumla tanıştım işte 😂 Canı sağolsun ama harbiden 5 günde içimizden geçmişti 😅 40 ini iple çekiyorum hatta keşke günler çifter çifter ilerlese 😂 Neyse fazla içini karartmayimm kendimi felaket tellalı gibi hissettim 😂😂 Sana güzel kolayy bir doğum diliyorumm 🐣 Doğumdan sonrada umarimm seni çok yormaz bebişin 😘🧸