Bende başından beri oraya gidiyorum. Doktorum Sadık bey. Çokta memnunum. Yarın hatta şeker yüklemem var. Mart ayında da doğum olucak Allah nasip ederse. Detaylıyada gittim çokta birşeysi yok. 10 dk sürmüyor cidden. 1500 tl verdik. Normal doktorumda söylüyordu o bilgileri.