Demirela benimde öyleydi. Kendini aç bırakma (gerçi o. Mide bulantısına birşey yiyemiyorsun) tansiyonun düşükse tuzlu şeyler atistir. Bebek yukarı. Çıktığı için midene baskı yapıp bulandırıyormus çok bula tim. Vardi doktora gittim öyle söylemişti. Hala arada bulanıyor 35 hafta dayım. Doğuma kadar sabır az kaldı