Zeynepkrman1 merhaba, ben de baslarda çok fazla ağrı oluyordu, yanlıs hatırlamıyorsam 10-12. Hafta arası geçmişti, kişiden kişiye göre değişebiliyor ama bana yerleşme sancısı demişti doktorum. Sizde de geçmezse isterseniz bir doktorunuza danışın bence ne olur ne olmaz🙏🏼