SeymanurAslan Beta HCGsi yavaş yükselen var mı? Yavaş yükselip sonrasında normale döner mi acaba? Değerlerim ; 27 Kasım 28 , 30 Kasım 46 , 1 Aralık 62, 3 Aralık 96 , 5 Aralık 211 , 7 Aralık 272
Nazlican1994 SeymanurAslan 2 günde 2 katı artış olması lazım canım yavaş yükselmiş bi doktoruna danış bakalım
tugcesakzci SeymanurAslan 2 günde bir %60 ve üzeri olması sağlıklı gebelik için yeterli, geç döllenme vs varsa ondan yavaş yükseliyordur
SeymanurAslan Nazlican1994 2 günde bi kan testi istedi bakalım nerdeyse 10 gündür 2 günde bir kan veriyorum
SeymanurAslan tugcesakzci ya acaba geç döllenme vs diyip normale döner mi sonuçlar. Dış gebelikten düşükten falan korkuyorum inşAllah böyle değildir
tugcesakzci SeymanurAslan dönebilir, kimyasal da düşüşe geçer yükselmez dış gebelikte ço ik çok az artar sizinki %60 ve üstü artmış dış gebelikte daha az artış oluyor
babyshark__ tugcesakzci ay insallah oyledir benimde 23 unde 150di bugun 1042 cok strrsliyim nasil gecicek gunler bilmiyorum