Beyzab95 kaçıncı haftadasınız bak ben 7. Haftadan beri insülin ve diyet yapıyorum şuan 27+3 olduk çok şükür 🤲🏻 ve insülin kullanmadan önce şekerim asla 250 300 lerden aşağıya düşmüyordu ve insülinden sonrada kaçamak yaptığım zamanlarda 180 falan gördüm ama çok şükür elhamdülillah bir sıkıntı olmadı bunları dememi yanlış anlamayın tabikide ama bizim yinede her ihtimale karşı çok dikkat etmemiz gerekiyor