Kizlarr yardiminiza ihtiyacım var 6 ay önce doğum ettim bestlak kullandım çokta etkisini gördüm. Affedersiniz 2 3 gün önce kusma ve ishal oldum yiyemedim filan derken sütüm azaldı. Sonrasında tekrar bestlak kullaniyim dedim ama ilacın rengi sariydiii. Neden acaba bozdumu acaba kullandığının beyaz olduguna çok eminim