[silindi] 6+5 günlük hamileyim doktorum düşük riski için fitil şeklinde verdi üstünde sabah akşam yazıyor doktorum sabah ya da akşam diye belirtmedi sizler nasıl kullandınız
Viliz [silindi] ben akşam kullanıyorum ama eğer üzerinde sabah akşam yazıyorsa doktor reçete girişini o şekilde yapmıştır
gizem050601 [silindi] Ben 22 haftamdan bu yana sabah akşam kullanıyorum önce sabah ağızdan akşam fitil olarak şuan ikisini de fitil olarak kullanıyorum
[silindi] mervemurat16 doktorum öyle bişey demedi bana ki kullanamamda iki tane birden yanma oldu bitanesiyle ikisi daha kötü yapar siz neden iki tane kullanıyorsunuz merak ettim
mervemurat16 [silindi] doktorum reçeteye o şekilde yazmış eczane dedi 12.ci haftada kanama oldu bebek eşinde düşük riskim vardı ondan 2 adet kullanmıştım
merii10 [silindi] sabah akşam yazıyorsa o seklde.kullann bende ogrendgm günden beri fitil şeklinde kahvaltıdan snra ve gece yatarken yapiyrm ve sonrasında yapiyrm ki hemn akmasın sizde hemn kalkmamaya dkkat edin