Kızlar 11 haftalık gebeyim 3-4 haftadır ara ara kusmalarim oluyor özellikle sabahları aç karna şeker içeren şeyler yiyince başlarda eksiyi çok tükettim ayvaya limon sıktım limon yedim iştahım şimdi kapalı yemeklerden tiksiniyorum ancak kahvaltılık yiyorum midem çoğu şeyi hazmetmiyor artık tiksiniyorum ekşiden sütlü tatlı istiyor canım bazen arabadayken bel ağrım ayak uyuşmam oluyor normal mi !