Merhaba,35.haftadayim. Yenidoğan 7 takım ,yenidoğan zıbın pek almamışım. 10 tane 3 aylık zıbın. 3 aylik 2 takım ve 6 tane tulum almışım.6 aylik sadece alt almışım. Bunlara neler eklemeliyim. Bi de Yenidoğanlar yıkanınca sanki yarım beden küçülmüş gibi geldi. Yenidoğan kıyafetler ya olmazsa diye korkuyorum suan 😞 kıyafetlerin yıkanınca böyle olması normal mi ? olur mu bebeğe yine de :) haftasonu 3 aylık takimlar almayı düşünüyorum .