Fulya1993 Smyye0303 erken doğum yaptım 1 hafta kullanabildim doktorum 33-34 te günde 1 er saat tak dmeisti o önermişti zaten
cutecik Fnen bende şimdiden lansinoh sürüyorum 28. haftadaym ama bazen çok aşırı acı hissi oluyo ilkinde doğumdan snra başlamştm lansinoh kremede geçirene kdr çok çektim Allah’ım güzelce acısız sızısz günler nasip etsin
Fnen cutecik bende 28. Haftadayım ☺️ henüz acı vs yok çok şükür bende Amin inşallah acısız doğumlarımız olsun ❤️
cutecik Fnen Âmin inşallh cnm ☺️ bende de hergün olmuyo arada oluyo ama ilkinde çok çektiğim için en korktuğum şey mastitte olmuştum şimdi tüm önlemleri almak istiyorum