Merhaba. 40+1 deyim bugün doktora gittim, 1 hafta daha bekleyeceğimizi eğer doğmazsa haftaya perşembe önce suni sancı deneyip olmazsa sezaryene alacağını söyledi. Sizce suni sancı mı zor, sezaryen mi?
Dualarınıza talibim inşallah bebeğim kendi sancımla doğar.🙏