Esrayldrmmm Kızlar iki gündür tansiyonumu ölçtürüyorum 13.8 çıkıyor bi hemşire normal dedi diğeri biraz yüksek doktoruna söyle diyor
sasha Esrayldrmmm benim 10 6 cikti dün normal mi arkadaşlar tokluk şekerim de 65 çıktı kendimi çok halsiz hissediyorum