Evet 40 hafta sabırla. Beklemenin sonunda sezaryen ile bebeğimi aldım yanıma pazartesi sabah 7.30 da giriş yaptık ki çok korkuyordum doktorum ilk beni alacağını söyledi girişi yapar yapmaz hemen ameliyata alındım çok korktum hatta dişlerim zangır zangır titredi ama korktuğum gibi değildi yani bana göre ben daha kötü bekliyordum öyle olmadı kızımı 1 dakikada çıkardılar o kadar güzel bir andı ki ne serklaj ne dogum hepsi Bi anda gitti darısı tüm bekleyen arkadaşlarım a hepinize dua ettim inşallah sağ salim alırsınız bebislerjnizi kucağınıza