8+4 haftalık hamileyim daha önce 2 düşüğüm var,bu 3.hamileliğim salı günü doktor kontrolüm vardı herşey yolunda sağlıklı gebelik olduğunu gördük eve geldik akşamına şiddetli kanamam başladı hemen acile gittik hiçbir sıkıntı yok deyip geri gönderdiler ertesi gün daha da şiddetlenince yine hastaneye gittik acil yatış verdiler ama ne serum ne bir ilaç ne de iğne verdiler, bugün bulunduğum şehirden farklı şehire özel hastaneye gittik ve keseye yakın kanama alanı gördüklerini söylediler ve progestan iğneye başladık daha önce başına böyle birşey gelipte sağlıklı şekilde hamileliği ilerleyen var mı çok üzgünüm çokkkk🥺