Ben 3 yıllık evliyim bende çikolata kisti var ve sanırım zaman zaman da yeniliyor kendini küçük küçük 1.5 cmer dedi doktor ama çikolata kisti engel olmuş dedi gebelik oluşmasına..Ben çocuk için 3 yıldır ugraşıyorum cnm 1 yıl bence çok çok kısa bir süre.. Ben şu anda agustos ayından beri tüp bebek tedavisi görüyorum bunda da tabiki kistler yoluma çıkıyor. Sana tavsiyem eger böyle bir kist vs varsa çok bekleme ugraş, çabala tedavisine baktır.. Ben çok pişmanım daha erken tüp bebek tedavisine başlamadıgım için..