Merhaba gzl annler bnde dogum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim…
Gecen hafta carşamba gunu belimde başlayan bır agrım oldu hatta post acmıştım belki okuyanınz olmuştur. Cumartesi gunude nişanım gelmişti pazar gününe kadr agrı cektım akşam koltuğa uzandım sızıntı şeklinde su akıyodu tuvaletim geldı sandım gttım yıne su gelıyo… Agrım da var eşime soledim hastaneye gıttik megerse suyum gelıyomuş.
Hemn dogumhaneye aldılar. Acıklıga baktılar 1cm 1 parmak dediler. Nst ye bagladılar bu arada benm kdnı sancım vardı sunı sancı vermedıler akşam saat 7.30 dan gece 2.5e kadr sancı cektım ama yok bole bı agrı sanki belimi kesıyolarmış gibi sancım vardı bi ara ölmek istiyorum dediğimi hatırlıyorum sancıdan .. 1:30 gibi doguma hzrladılar dogum yatagına yatırdılar gece saat 2:5 bebeğim gldi. Bebeğimi gördüğüm an sancım kesildi sancılar yerını mutluluga bıraktı ilk dogumum oldugu için brz dikişim var. Şmdi bebişim yanımda uyuyo cok şükür bebeğinizi gordüğünüz an butun acılarınz gıdıyolardı inanmazdm emin olun gecıyomuş allah bütün hamile annelere yardım etsin.
Sormak istediğiniz bsy varsa cevaplayabılırım..
Hepinize kolay dogumlar diliyorum…