6+5 teyim bugün muayene oldum kese görüldü bebeğin oluşacağı iç kesede görülmüş ama henüz bebek görülmedi dendi haftaya gel o zaman muhakkak görülmüş olur dedi şuan normal gibi dedi dış gebelik veya boş kese olarak görmüyorum dedi böyle olan varmı acaba çoğu kişi bu haftada kalp atışı bile duyabiliyor acaba geç döllenmemi yine ? Benim önceki gebeliğimde geç döllenmeydi