Haticeksmz Haftada da vardı ama 29. Haftada arttı sanki benim günü olan var mı bu bebeğe sıkıntı yapar mı
merii10 Haticeksmz ayakları asarda oldgu icn baskı hossediyr olablrsnz geçen hafta bnmde öyleydi fakat şişlik dedgnz içerden bı şişlik mi hissediysnZ vajinada dışarda şişlik mi var onu anlayamadm
Eliiiiiifffffiiiii Haticeksmz ben de 29.haftaya yeni girdim özellikle ayakta durunca vajinamın kenarları yırtılıyormuş gibi oluyor
Bskmik Eliiiiiifffffiiiii benimde belim çok fenaydı 29 um dogumhaneye bile girdim normal sancı sandık ama allahtan çıkmadı nst de sancı çok fenaydı vallahi dikkat edin