_ilaydamutlu bence edinin evinizde dursun Juno o kadar övüldüğü, anlatıldığı abartıldığı gibi bir şey değil maalesef herkes 2. El uygulamalarında birilerine tabiri caizse kakalamaya çalışıyor. Fenomen abartısı sadece onlar da işbirliğinden bedavaya aldıkları için. Yataş bana da yolladı reklamını yapayım linkini paylaşayım diye bebek doğmadan sevip sevmeyeceğini bilmediğim için reklam yapamayacağımı ve geri yollamak istediğimi söyledim kabul etmediler hediyemiz olsun dediler. O alıp çok öven fenomenlerden arkadaşlarım var sırf işbirliği için paylaştıklarını ve memnun olmadıklarını biliyorum mesela söyleyen oldu 🤷♀️