Burisinannesi Myrr en son giriş yaptığımmda 515 tl ödemiştim. Şuan 800 küsürlerden bahsediyolar ama bilmiyorum tabi. Ve ayrıca Güldüm Feyza hanım ordaymış çok iyi bi doktor olduğunu söylüyolar
Myrr Busebusra cok teşekkür ederim evet ona gittim bende guzel ve sakin bir dil ile anlatiyor icimi rahatlatti yardımınız için teşekkür ederim 🤲😊