smyynurr Kızlar, 38+2 deyim. İlk gebeliğim. Bugün kontrolüm vardı. 1 cm açılma mevcutmuş. Nst de bi sancı çıkmadı. 1 cm açılmadan sonra doğum ne zaman başlar, açılmalar nasıl artar , fikir alışverişi yapabilir miyiz?
Bekaske smyynurr benim 35. Haftada 1 cm di 37 de nişanım geldikten sonra 2-3 cm dediler 38+2 bugün hala dogurmadim sancim var ama hastaneye gidince kaciyor🤭 doktor korku stres doğumu durdurur ondan olabilir dedi 3-4 cm olunca suni sancıyla destekleyecekler artık bekliyorum
Sedefkitir12- smyynurr ben nişanım geldi 1 cm açılmayla 1 hafta gezdim 😅 ama herkeste aynı olmuyo işte kimi nişanı geldikten sonra akşamına sancılanıyor
himne_ smyynurr 2 gün önce doğum yaptım 38+4ten 39+6ya kadar 1 cm açıklık vardı ilerlemedi 39+6da suni sancı ile normal doğum yaptım
MEE_ Bana da bugün 3cm açılma var dedi hareket yapma artık dinlen pazartesi gel tekrar bakalim açılmaya dedi bakalım nasıl ilerlicek aşırı merak ediyorum bu arada sancım benimde çıkmıyor hiç nst de