Bende 38+3üm bugun çatı muayenesi olduğunu bilerek cok korku dolu psikolojisi ile gittim, hep kötü şeyler okumuştum yarım sn sürdü veya sürmedi hicbirşey hissetmedim bile eldiven gidip jel sürdü bakıp çekti hemen hic korkmayın, iyi düşünün iyi geçsin 🌼