Temmuzmucizesi26 ben vitamin kullanmıyorum sadece balık yagı kullanıyorum vitamin cok buyuk gelince balık yagına basladım 4. Ayda 34 hafta olduk o zamandır bunu içiyorum vallaha balık yedım de içmedim bugun de yedim içmeyim dimi bide yeni aldım 30 tane var bitene kadar 38 hafta olurum bi daha almam emzirme sürecinde olana baslıcam dogrunca simdi onu alırsam elimde kalır 😂😂