Tiredmother bende öyle düşünüyordum hatta sepet istiyordum ama düşününce çok kullanışsız olduğunu anladım 6 ay sonra dönmeye başlayınca verdiğim para sırf görüntü için puf olacak 😔 bi ikeada ki o asansörlü ahşap beşik olabilir ya da bu park beşik çünkü kullanış açısından düşünmek gerektiğini farkettim 😔😇