Herkese merhabalar🌸bugün 24.hafta kontrolüne gittiğimde bebeğim kilosunun 800gr. olduğunu söyledi doktorum. Gebelik şekeri olabileceği ya da bebeğe iyi bakmış olabileceğim ihtimalleri üzerinde durdu. Şeker yüklemesi henüz yaptırmadım. Bu haftada kilosu bu şekilde olan annemiz var mıdır aranızda?