sevgul43_ Kızlar hamileyken soğuk algınlığı sanırım daha zor geçiyor. Kalkacak halim yoktu parolla idare ediyorum. Başka ne yapıyorsunuz hastalandiginizda. İlaçsız??
Zhra42 sevgul43_ Benim bademciklerim çok kötü olmuş kulağıma vuruyor dizlerimde derman yok sızlıyor resmen uyuyamıyorum ateşim oluyor doktor antibiyotik parol verdi kullanmak zorundayım ağrılara dayanamıyorum
Btlbet Zhra42 gecmis olsun kand degerlerine baktırın isterseni ona antibiyorik verıyor doktor.bende enfeksyim cıktı antibiyotik verdi mecbur iciyorum
Zhra42 Btlbet Bugün sabah kan verdim hem beta hcg bakılacak hemde değerlerime 6 haftalık hamileyim ben küçük ama mecbur içiyorum