Normalde mide bulantım yok ama gün içinde ne yesem kusuyorum zaten zar zor kendimi yemeye itiyorum yiyorum o da yemek ardından çıkıyor yada gün sonunda illaki çıkıyor daha tok karınla uyuyamadım bu aralar bu süreç ne zaman geçicek 3kg vermişim 2 aydır. Bebek besleniyordur diye düşünüyorum ama ben de halsizlik oluyor yemedikçe yemeyesim var