dilansari Magnezyum olarak ne kullanıyorsunuz kızlar benim 2 günde bir bacak kramplarım başladı magnezyum b6 solgar önerdi doktorum iyi midir
dilansari Wera iyiymiş aslında banada önermedi normalde değerlerim iyi diye aslında ama krampların başlaması zorladı hiç gerek kalmaz inşallah
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Esra_4774 merhaba acaba sizin önceki kullanıcı adınız esmeralla mıydı ben hamileyken öyle bi kullanıcı vardı o siz misiniz ?
dilansari Melekk59 teşekkür ederimm bende aldım bugün gün içinde bile çok hissettirince maden suyu içmem yeterli gelir sanıyordum değerlerim düşük değildi ama bu haftalarda oluyor sanırım peki ilacı nasıp kullanıyorsunuz akşamları bir tane şeklinde mi🥰
Melekk59 Bende magnezyum kalsiyum ve d3 multıvıtamini var günde iki defa alıyorum birer tane ağrılarım çok azaldı kramp hiç girmiyor 34+2 deyim
Melekk59 Solgarın vitaminlerini genel olarak çok öneriyorlar doğum sonrası süt arttırımı için olanı var onu da çok öneriyorlar ben kullanmayı düşünüyorum