Kelebekks1 bende 9haftalık gebeyim benimde bazen gidiyor korkuyorum açıkcası daha önce de olumsuzluk yaşadığım için devamlı endişe halindeydim ara ara göğsümü yokluyorum hassasiyeti nasıl gidiyor diye, bi ara baya gitmişti korkmuştum kontrole gittim herhangi birşey yoktu çok şükür . Sizin de olmasın sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizi 😇🌸