Yakamoz20 Bussra_1809 aşırı akintim yok süt beyaz akintim oldu az bu sabah silik çizgi gördüm ve goguslerim çok hassas
Bussra_1809 Arasegeyigitefe bende o zamandan beri böyleyim hep olurdu adete yakında olurdu ama bu sefer ypk
Arasegeyigitefe Bussra_1809 bende de hep olurdu ama gebelik belirtilerin arasnda akıntı var 🙈🙈 ümidimizi kaybetmeyelim yinede cumartesi test yapacam bende inşallah pozitifi görürüm
Arasegeyigitefe Bussra_1809 demin lavaboya gittim afedersin aknti geldi peçeteye🙄 bu zamana kadar hep kuruydum ala ala
Arasegeyigitefe Bussra_1809 hakkımzda hayırlısı olsun insallah cumartesi sabah o çift çizgiyi görürüz inşallah 🤲🤲🤲🤲🤲
YesimAykut Arasegeyigitefe bende cumartesi pazar test yapmayı düşünüyorum inşallah pozitif görürüz, cumartesi belki silik çizgi görürüm de pazardan çok ümitliyim, inşallah hepimiz pozitif görürüz🙏🙂
Arasegeyigitefe YesimAykut Âmin canım inşallah 🤲🤲🤲 ben cumartesi sabah ilk işim test yapmak olacak sabah köründe kalkacam🤣
YesimAykut Arasegeyigitefe haber edelim ben de normalde 6 da kalkıyorum sabah 5te kalktım sıkışıklıktan😂 sonra test yaptım uykum kaçtı😂 varsa çıksın yarabbim 🙏🙏🙏😌
Arasegeyigitefe YesimAykut ayyy kız insallahh 🤲🤲🤲 haber ederimm ama sanki ben negatifi görecek gbiyim neyse kötü düşünmek yok 🙈🤲🤲🥰
Prensesss2016 Arasegeyigitefe silik çizgi görünüyor ama c çizgisine çok yakın olduğu için arada kaldım
Prensesss2016 Arasegeyigitefe ilk idrar olması onemlimi eğer öyleyse sabah erken yaparım önemli değilse. Saat 10 11 arası gibi yaparım