ElaEge benim devletteki doktorum normal muayenede neredeyse 10 dk boyunca bakıyor. Kilosunu, uzunluğunu her şeyi yazdırıyor. Bana ultrason kağıdı vereceği zaman da güzel pozisyon yakalayıp vermeye çalışıyor. Ayni özverili üniversite hastanesinde poliklinikte göremedim. Oldu bittiyse geldi resmen . Detaylı için nasıl yaparlar onu da bilmiyorum. Özel takipli olunca belki daha farklı davranırlar.