Gzm2860 valla bilemiyorum ki benim doktorum %80 erkek dedi düşün az bi hesaplama değil ve bunu ultrasona bakarken söyledi 19 da bi gittik Yok canım kesin kız dedi yahu ben Doğumda erkek bekleyip kız doğuranı duydum 😂 o yüzden burada 12 13 haftalık olanlar cinsiyet için öyle hemen emin olmasınlar bişey alacaklarsada en iyisi 25. Hafta almaya başlamak ben öyle yapmıştım zaten acele etmeye gerek Yok zamanla hepsi tamamlanıyor 33 olduk ben hala gördükle alıyorum