Kahverengi Kızıma isim arıyoruz bu aralar “Gece” ismi çok karşıma çıkıyor bende beğendim açıkcası sizce nasıl fikirlerinizi merak ediyorum 😊İsim önerisinede açığım
Sadelim Kahverengi siz beğendiyseniz bişey diyemem ama ben olsam çocuğuma gece ismini vermezdim gece bana karanlığı hatırlatıyor hatta bı filmde gece isminde bıri vardı bunun muhabbetini yapmıştık bı insan çocuğuna neden gece ismini verir ki falan diye herkesin kendi fikri tabi 🌺
Mikemmelbiranne Kahverengi gece ismi bence erkek ismini animsatiyor. Birde çocukla dalga geçerler neden gecesin gündüz değilsin falan die .bence bu tarz isimleri koymadan önce çok iyi düşünülmeli. Yine de kendi kararınız ama ben olsam koymazdim :)
Sadelim Kahverengi asya , Alya, Lina, gülce, buğçe, gökçe, Aybike, aybilge , Sare , Umay hoşuma giden isimler ☺️
cutecik Kahverengi herkesin kendi tercihi tabiki ama ben olsam koymayacağım isimler sırasında olurdu sanırım anlamsz karanlık gelen bir isim gibi ☺️ ama tabiki kararı siz vericksinz annesi ve babası olarak siz beğendikten snra kimseye bişey demek düşmez💕
Kahverengi cutecik valla en zor iş isime karar vermek sizde nasıl bilmiyorumda eşim isim önermez hemde önerdiğimi beğenmez 😒
cutecik Kahverengi oğlumda karar veremiyodk Yiğit ismini duyduk çok beğendik snra ilersi için bitane daha düşüncemz vardı şuan 28. haftalık hamileyim çok şükür onun ismi gelmeden hazırdı😀 erkek olursa Yaman kız olursa Ceylin istiyodum Ceylin’iniz yolda🥰
Yalnizanne Kahverengi tabiki karar sizin ama çoğu arkadaş gibi bende koymazdım çünkü çocuklar acımasız olur dalga geçebilirler üzülürmü diye düşünmezler çok gördük tavsiye olarak ben Asya koyucam Asya koymasam Almila koyardım veya Ayza 😍
Jasminegms Kahverengi Herkesin zevki başka eğer cok hosuna gittiyse yanına uyumlu farklı bir isim koyabilirsin Mesela gece lena - gece lina - gece adel