Minikkelebegim13 aşkım bu ne yaaa herkes gecikme üzerine gecikme yaşıyor ama testler negatif 😔😔😔 acaba geç döllenme olabilir mi? Belirtilerinde vardı senin.
Bende şimdi test aldım test yapacağım yarın regl olmam gerek. Bakalım çıkacak mı 🥲 Sanki her an olacak gibiyim ama test yapmak istiyorum yine dua edin :(