Yasemincee26 Kızlar 11 haftalık hamileyim sabah oturur pozisyondaydım birden bulantı geldi aniden , ayağa kalktım lavaboya giderken karnım taş gibi oldu çok korktum normal mi acaba. Tamam şuan göbeğim felan yok ama karnım taş gibi oldu bi on dk sonra geçti
Xxxmelodi666 Yasemincee26 Yasemincee26 korkmayın mormal bir durum çünkü kusarken kasılıyoruz 31 haftalığım bebek büyük kusarken bir tarafını karnıma dayayıp öylece kalıyor karın kasıldığı için o da kasılıyor galiba karnımı ovuşturunca geçiyor
Yasemincee26 Xxxmelodi666 valla korktum daha küçük ya taş gibi oldu karnım normalde sürekli kusan biriyim birden otururken böğürünce oldu