Sinem044 Kızlar geçen hafta perşembe günü hamile olduğumu öğrendim. Doktor 6 haftalık olduğunu ultrasonda gördü bugün randevum var muhtemelen kalp atışı dinleyecek ama hafif kasık batmalarım ve halsizlikten başka belirtim yok normal mi?
Sinem044 Melisaekr teşekkür ederim canım 🥰1 sene önce kalp durmasından dolayı kürtaj oldum o yüzden bir sorun mu var diye düşündüm🥹
Melisaekr Sinem044 çok geçmiş olsun Allah’ım birdaha acı göstermesin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🩷 gittin mi bugün hastaneye doktor ne dedi ☺️
Sinem044 Melisaekr Allah razı olsun canım gittim ben yanlış anlamışım 6 haftalık olacak demiş 😅🫣 6+3 teyiz şuan kalp atışı çok hafif oda küçük olduğundan haftaya gidicez inşallah sağlıkla duyarız şuan herhangi sıkıntı yok normal Herşey dedi dilerim sağlıkla alırız hepimiz kucağımza öyle de büyütürüz 💖😍
Melisaekr Sinem044 çok sevindim canım en azından için rahatlamış oldu ☺️ amin inşallah hayırlı evlat olurlar 🩷🌸