2 gün oldu doğum yapalı. Normalde emzik konusuna sıcak bakmam. Ilk kizimi emziksiz , biberonsuz mamasız buyuttum sadece emzirerek kolikti birde. Cok yiprandım her dk mememedeydi 2 yasına kadar. Fakat kizim simdi 3 yasinda ve onunla da ilgilenebilmem lazım. Oglum yeni dogdu ve her an memede uyumak istiyo besigine yatiramiyorum. Emzik dusunuyorum ama ne zaman versem bilemedim. Memeyi reddeder sonra diye de korkuyorum . Deneyimleriniz nedir ?
Yenidogananemzik verilir mi sizce?