Merhaba, 26+2 günlük hamileyim. 19 mm sağ böbreğimde genişleme varmış eğer bu 25 olursa stent takılması gerekiyormuş. Daha önce böyle bir problem yaşayan, stent takılan var mı acaba? Doğumu tetikleyebilir vs tarzında şeyler okudum tecrübesi olan paylaşabilir mi rica etsem