Blassdag devlet düşünüyorsan eğer Menemen Devlette Emre Canverenler var ilk doğumumu o yaptırdı 5 sene önce ondan başka doktora hiç gitmemiştim güvenilirdir. O zaman Can hastanesindeydi şimdi devlete geçmiş. Soğuk bir doktordur çok konuşmaz ilgi alaka beklerseniz çok bulamazsınız ama sorularınıza cevap verir tecrübesi iyidir instagramdan bakabilirsiniz en azından ilk başta gidip kan tahlillerinizi muaynenizi falan ücretsiz yaptırmak adına seçenek olabilir size.