Kızlar günaydın bi kızım var 3buçuk yaşında, 11 eylülde 7+3ken düşüğüm oldu . Şuanda tekrar gebeyim testim pozitif dün tahlil verdim beta 896 çıkmış doktora hemen gitmelimiyim bekleyeyim mi biraz daha eylülde yaşadıklarım beni çok etkiledi koşa koşa gidemiyorum doktora sanki bir sorun çıkıcakmışcasına. Allahım sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin