Tsrhlya Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu 2 gündür alt karnım ağrıyor ve acıyor neden olabilir bir bilginiz var mı acaba
annesi53 Tsrhlya benimde sol kasığım ağrıyor böyle adet olucakmışım gibi ama genelde rahim toparlanma ağrısı diyolar
Hopefulmom Tsrhlya ilk 6 ay normal dedi ağrı için ama tekrar gideceğim sanırım hala hassasiyet var normal mi bilmiyorum
Hopefulmom [silindi] belki de normaldir sonuçta orada ki sinirleri kestiler doktora sormak lazım tabi ki