Selam kızlar, merak ettiğim bişey var, geçtiğimiz sene tamda bu zamanlar hamile olduğumu öğrenmiştim, karın kasılması eşliğinde ilerlediği için betamda çok yükselmedi kimyasal dediler, şuanda yine aynı şeyi yaşıyorum, ben bu durumun kimyasal olduğunu düşünmüyorum, erken dönemde vücudum atmaya çalışıyor gibi, içerden karnımın içini sıkıştırıyorlar sanki, erken dönemde bu kasılma neden olur, daha beta takibi yaptırmadan, kese görmeden neden bu durum başıma geliyor, aşırı korkuyorum, vücudumda bi hormon mu eksik ki böyle oluyor, progestan fitil koyduğumda bu kasılmanın azaldığını hissettim, acaba vücudumda progesteron hormonu yükselmediği için mi yaşıyorum kafamda sorular… Bazıları erken dönemde kayıp yaşamamak için serum taktırıyor, böyle bişeye felan mı ihtiyacım var ki