Merhaba kızlar geçen hafta da yazmıştım sanırım 4 haftadır erken doğum riskim var maalesef dün muayene olmaya gittim ve bebeğin kafası tamamen kanala yerleşmiş hiç yüzünü göremedik bile rahim kanalı uzunluğu 28.1 doktorum ben paniklemeyim diye söylemek istemiyor ama sanırım doğuracağım böyle olup da 40. Haftasını gören oldu dedi ama benim ilk gebeliğim de de böyle olmuştu ve 36+6 da doğum yapmıştım şimdi sezaryen olduğum için haliyle daha da sıkıntılı 2. Gebeliğim . Benim gibi bu haftalar da olup da bu durumu yaşayan oldu mu ? İleri haftalardaki kızlar sizler bu gibi durum yaşadınız mı yolun sonunu görebildiniz mi ? Kafama çok takıyorum ya ☹️ bir de kızım beni çok yoruyor sanırım diş patlatıyor çok huysuz hep kucağım da durmak istiyor o yüzden de risk oluştu aslında karnım düştü resmen .