Nazlican1994 Kızlar ayın 5’ inde adet olmam lazımdı ama herhangi bir belirti yok kan değerim Salı günü 1.20 yani negatif çıktı dayanamadım dün test yaptım aşırı silik bi çizgi çıktı kan versem mi yoksa erken gebelik testi yapsam mı bilemedim yükselme olur mu sizde başınıza geldi mi böyle bi durum 🥹 dün ki kaset testimi de atıyorum lütfen yardımcı olun 
--Kubra-- Nazlican1994 yüksek ihtimalle hamilesin. Aynen bu şekilde olmuştum. İki üç gün daha bekleyip kan testi yaptırınca yüksek oranla hamile çıkmıştım. Geç döllenmeydi. Şuan 3 aylık oğlum yanımda:)
Nazlican1994 --Kubra-- benim de ilk oğlum geç döllenme olmuştu o yüzden acaba diyorum 🥹 Rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah
Aabbccc Nazlican1994 ben de 9 gündür olmam lazım iki gün önce kan verdim <2 çıktı değerim ama soğan suyu içiyorum adet olayım diye tüp bebek tedavisine başlayacam